اجتماعی ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان:

قطار افتتاح پروژه‌‎های شهرداری اصفهان فردا به ایستگاه باغ رضوان می‌رسد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه قطار افتتاح پروژه‌‎های شهرداری این کلان‌شهر با شعار «به احترام مردم اصفهان» فردا (چهارشنبه) به ایستگاه باغ رضوان می‌رسد، گفت: امیدواریم بتوانیم نمونه‌کارهای انجام شده در این مجموعه را به سایر مکان‌ها نیز تسری دهیم.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: قطار افتتاح پروژه‌های شهرداری اصفهان با شعار «به احترام مردم اصفهان» فردا _چهارشنبه نهم خرداد_ به ایستگاه آرامستان باغ رضوان می‌رسد.

وی افزود: به‌طور معمول نگاهی که به آرامستان‌ها در سطح کشور وجود دارد، برای کفن و دفن متوفیان است، اما با رویکرد جدید مدیریت این مجموعه و در راستای شعار «اصفهان من، شهر زندگی» آن مکان را به‌عنوان یک نمونه موردی از اتفاقات مثبتی که در سطح شهر می‌تواند رقم بخورد، برنامه‌ریزی کردند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای نخستین‌بار در سطح کشور کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی و ایجاد مخزن با گنجایش ۵۵ هزار متر مکعب برای ذخیره آب در باغ رضوان تعبیه شده است، همچنین استفاده از پنل‌های خورشیدی برای روشنایی و مانیتورینگ شبکه پساب و آبیاری انجام شده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه علاوه بر این اقدامات رویدادهای فرهنگی خوبی در باغ رضوان برگزار می‌شود که نوع نگاه به آرامستان‌ها را به‌عنوان مبدای برای شروع زندگی دوباره در ذهن انسان تداعی می‌کند، گفت: چهارشنبه هفته جاری با حضور مدیران شهری در این مجموعه، پروژه‌های عمرانی افتتاح می‌شود که امیدواریم بتوانیم نمونه‌کارهای انجام شده در این مجموعه را به سایر مکان‌ها نیز تسری دهیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =