اصفهان ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی و اجتماعی:

ضرورت استمرار مباحث فرهنگی و دینی باید در آرامستان باغ رضوان

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر لزوم استمرار مباحث فرهنگی و دینی در آرامستان باغ رضوان گفت: مردم باید مطالبه‌گری کنند تا مدیریت بعدی این آرامستان نیز به‌خوبی عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ احمد مقیمی در حاشیه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی آرامستان باغ رضوان شهرداری اصفهان اظهار کرد: در بعضی از موارد یک ریل گذاری‌هایی انجام شده است که به‌سختی قابل‌تغییر است.

وی با بیان اینکه احیای قبور سنتی هم‌اکنون در حال انجام است، افزود: در یک سال اخیر طبق آمار بیش از ۳۰۰ متقاضی در اصفهان در صدد احیای قبور متوفیان خود بودند، به‌طور قطع زمانی که مطالبات شکل بگیرد کسی نمی‌تواند آن‌ها را انکار کند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر لزوم استمرار مباحث فرهنگی و دینی در آرامستان باغ رضوان ادامه داد: مردم باید مطالبه‌گری کنند تا مدیریت بعدی این آرامستان به‌خوبی عمل کند.

وی ادامه داد: باغ رضوان، آرامستان عمومی شهر است و اموات مردم در اینجا دفن شده‌اند، بنابراین باید بدانند قبرستان هم جزوی از شهر است و از اتفاقات آن اطلاع داشته باشند و مطالبات خود را بیان کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =