علم و تکنولوژی ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آغاز به کار بزرگترین سالن واقعیت مجازی اصفهان در شهربازی «شهر رویاها»

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: بزرگترین سالن مجازی بازی (وی.آر) اصفهان با برخورداری از ۱۱ بازی واقعیت مجازی نسل جدید در شهربازی شهر رویاها آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ سعید ساکت با بیان اینکه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان طی دو سال گذشته بیش از ۱۵ ظرفیت جدید تفریحی، گردشگری، غذایی و خدماتی را به شهر رویاها اضافه کرده است، گفت: یکی از ظرفیت‌های تازه تأسیس در این شهربازی، مجموعه مجازی بازی (وی.آر) است که برای نخستین بار نسل جدیدی از خلاقانه‌ترین تجهیزات بازی در این حوزه را ارایه کرده است.

او با اشاره به استقرار ۱۱ بازی واقعیت مجازی در این شهربازی تصریح کرد: از این تعداد، برخی ویژه بازی‌های انفرادی و ۲ دستگاه ویژه بازی‌های جمعی است که هر دستگاه به طور میانگین به اکران ۳ الی ۸ بازی می‌پردازد و رده سنی ۸ تا ۴۰ سال می توانند از آن بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمامی مراحل طراحی، اجرا و برنامه‌ریزی این بازی‌های توسط مجموعه‌های داخلی و دانش بنیان صورت گرفته است، گفت: این مجموعه دارای مجوز سازمان ملی استاندارد کشور و گارانتی دو سالانه بوده و از قابلیت توسعه و به‌روز رسانی کامل برخوردار است.

او با بیان اینکه اجرای این پروژه تفریحی از 24 اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و در 15 فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: این پروژه پس از انجام اقدامات جانبی وارد فاز بهره‌برداری شده و در یک هفته ابتدایی فعالیت خود مورد اقبال گردشگران و مخاطبان قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =