اجتماعی ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

امیدواریم رئیس‌جمهوری با روش و منش شهید رئیسی انتخاب شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم در انتخابات پیش‌رو رئیس‌جمهوری با روش و منش شهید رئیسی انتخاب شود، گفت: از نامزدها و هواداران آن‌ها می‌خواهیم که در این ایام به حفظ صمیمیت، معنویت و فضای سالم حاکم بر کشور کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ محمد نورصالحی امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل (ره) و قیام خونین مردم در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، اظهار کرد: مردم با قیام خونین خود در سال ۱۳۴۲ از امام خمینی (ره) پشتیبانی کردند؛ گرچه آن زمان این قیام منجر به پیروزی ظاهری نشد و موکول به بهمن ۱۳۵۷ شد، اما جرقه‌های انقلاب و حضور مردم در صحنه مبارزه با رژیم شاهنشاهی از همان زمان خورد.

وی با اشاره به آغاز رهبری امام خامنه‌ای در خرداد ۱۳۶۸ افزود: رحلت امام خمینی (ره) در ایام سالروز آغاز نهضت انقلاب اسلامی رقم خورد و کشتی پرتلاطم انقلاب در آن سال‌های اول توسط امام (ره) و در ۳۵ سال اخیر با رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هدایت شده است که امیدواریم پرچم این انقلاب به‌زودی به دست امام زمان (عج) برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید رئیسی تصریح کرد: این حادثه را جز تقدیر الهی نمی‌توانیم نام بگذاریم، اما امیدواریم سرانجام آن آسایش و رفاه مردم ایران اسلامی باشد.

وی با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار کرد: حادثه‌ای که دو هفته پیش رخ داد فضای کشور را به فضایی معنوی و همراه با انس و الفت با مسئولان تبدیل کرد که امیدواریم در ادامه نیز رقابت‌های انتخاباتی همراه با معرفت و شناخت مردم نسبت به نامزدها باشد، اما از نامزدها و هواداران آن‌ها می‌خواهیم که در این ایام به حفظ صمیمیت و معنویت و فضای سالم حاکم بر کشور کمک کنند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر نشان داد که مردم خادمان خود را خوب می‌شناسند و قدر آن‌ها را می‌دانند؛ امیدواریم در انتخابات پیش‌رو نیز رئیس‌جمهوری با همان روش و منش شهید رئیسی انتخاب شود؛ هرچند تعدادی از نامزدها خود نیز امیدی به انتخاب شدن ندارند، اما با هدف گرم کردن فضای انتخابات آمده‌اند که قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط موجب دلسردی مردم نشود؛ هواداران نیز به بیان نکات مثبت نامزد موردنظر خود بپردازند و از رفتارهای تخریبی و غیرخداپسندانه دوری کنند تا در فضای صمیمی حاکم بر کشور انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =