اخبار استان ها ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جذب بیش از ۱۰۰۰ دبیر و هنرآموز جدید

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ به ایستگاه فرآیند ارزیابی تکمیلی رسید و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان در پایان این فرآیند به دنبال جذب بیش از ۱۰۰۰ دبیر و هنرآموز از طریق این آزمون است.

خوزستان/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ عبدالله حبیبی امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در جمع اعضای کارگروه استانی هماهنگی فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی، اظهار کرد: آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ به ایستگاه فرآیند ارزیابی تکمیلی رسید و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان در پایان این فرآیند به دنبال جذب بیش از ۱۰۰۰ دبیر و هنرآموز از طریق این آزمون است.

وی افزود: معلمی شأن بالاتری نسبت به سایر حرفه‌ها در جامعه دارد و بر این اساس است که جذب بهترین‌ها برای این حرفه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: فرآیند ارزیابی تکمیلی نیز فرصت خوبی برای تحقق این اهداف فراهم آورده است، البته ارزیابان تخصصی نیز باید با تکیه بر دانش حرفه‌ای و عملکردی، بهترین افراد را برای این شغل برگزینند.

حبیبی گفت: به گواه کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت حرکت در مسیر توسعه همه‌جانبه آموزش و پرورش منوط به وجود نیروی انسانی توانمند، تحولی، خلاق و معتقد به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است و فرآیند ارزیابی تکمیلی مهم‌ترین حلقه تحقق این هدف مهم به حساب می‌آید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =