اخبار استان ها ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مکتب «جهاد خدمت» آغاز شده است

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: پس از شهادت قاسم سلیمانی، مکتب سلیمانی شکل گرفت و حالا مکتب جهاد خدمت آغاز شده است که باید با انتخاب اصلح ادامه پیدا کند.

خراسان شمالی/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ قاسم جعفری امروز _ یکشنبه سیزدهم خرداد_ در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: مسیر رسیدن به موفقیت بسیار پر چالش است و اگر یک ملت از این مسیر پر چالش عبور کند، مورد توجه ویژه خداوند نیز قرار خواهد گرفت.

وی با تشریح داستان قوم حضرت موسی (ع)، افزود: قوم موسی اسوه نشدند، اما قوم حضرت محمد (ص) ایشان را در روزهای سخت یاری کردند که تبدیل به اسوه شدند و ملت ایران نیز طی این ۴۵ سال امتحاناتی را سپری کرد.

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم ایران در تمام امتحانات و بزنگاه‌های اساسی با نمره عالی قبول شده است، اما یکی دیگر از امتحانات در پیش است که مشارکت گسترده و انتخاب درست، ویژگی‌های موفقیت در این امتحان است.

جعفری با اشاره به بعضی توطئه‌ها علیه مردم ایران، تاکید کرد: در تمام این موارد مردم ثابت کردند که بر اصول اساسی انقلاب ۵۷ ثابت هستند، در منشور گام دوم بیان شده است که انقلاب به آرمان‌هایش خیانت نکرد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب، اضافه کرد: شرایط فعلی جهان نشان می‌دهد این بیان امام راحل درست بوده است.

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری تصریح کرد: دانشجویان غربی در موضوع غزه از دانشجویان شرقی جلوتر بودند، به نحوی که در دانشگاه‌های کشورهای شرقی اقدام خاصی نمی‌بینیم، اما در غرب دانشجویان و اساتید بهترین شرایط خود را رها می‌کنند و مقابل ظلم رژیم صهیونیستی می‌ایستند.

جعفری اضافه کرد: کار اجرایی ناخواسته نارضایتی‌هایی ایجاد می‌کند، اما تشییع میلیونی شهدای خدمت نشان داد مردم خادم خود را شناختند. این حادثه اگر در کشور دیگری رخ می‌داد به طور قطع دچار مشکل می‌شدند اما در ایران کوچک‌ترین خللی رخ نداد که عامل آن وجود ولایت فقیه است.

وی گفت: پس از شهادت قاسم سلیمانی مکتب سلیمانی شکل گرفت و حالا مکتب جهاد خدمت آغاز شده است که با انتخاب اصلح باید ادامه پیدا کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =