دانستنی ها ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعتراض بزرگ کشاورزان اروپایی پیش از انتخابات

کشاورزان اروپایی در اعتراضی بزرگ پیش از انتخابات اتحادیه، مرز اسپانیا و فرانسه را مسدود کردند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ ده‌ها تراکتور تمام گذرگاه‌های اصلی بین اسپانیا و فرانسه را از ایرون در کشور باسک تا لاجونکرا در کاتالونیا، مسدود کرده‌اند.

مقامات از ایجاد اختلالات بزرگ در مسیر تردد خودروها خبر دادند و از رانندگان خواستند که سفرهای خود را به تعویق بیندازند یا از وسایل حمل‌ونقل دیگر استفاده کنند.

اعتراض کشاورزان اروپایی

اعتراضات کشاورزان پیامی به قانون‌گذاران در بروکسل و رأی‌دهندگان بالقوه آن‌ها ارسال می‌کند و تنها چند روز پیش از انتخابات اروپا، بار دیگر موجب هرج‌ومرج ترافیکی در این قاره شده است.

اعتراض بزرگ کشاورزان اروپایی پیش از انتخابات

این تظاهرات که توسط یک پلت‌فرم کشاورزان کاتالونیایی و تعدادی از دیگر سازمان‌های کشاورزی از سراسر اسپانیا و چندین اتحادیه کشاورزی فرانسوی سازماندهی شده است، تمام گذرگاه‌های اصلی و مسیر تردد ده‌ها تراکتور و خودروی دیگر را در مرز اسپانیا و فرانسه مسدود کرد تا با جلب‌توجه مقامات اروپایی، حفاظت از کشاورزان را تضمین کند. معترضان خواستار امنیت غذایی بیشتر در مقابله با واردات، اولویت دادن به تولیدات محلی و معافیت مالیاتی برای انرژی مصرفی برای تولید مواد غذایی هستند.

این اولین بار است که یک تظاهرات فرامرزی، کشاورزان اسپانیایی و فرانسوی را با مجموعه‌ای از خواسته‌های یکسان گرد هم می‌آورد، اما همه اتحادیه‌های کشاورزی اروپا با آن موافق نیستند و حتی بعضی از اتحادیه‌های بزرگ کشاورزی در دو کشور، از پیوستن به این اعتراض امتناع و اعلام کرده‌اند که اعمال فشار بر رأی‌دهندگان درست قبل از انتخابات غیر قانونی است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =