محیط زیست ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
تا پایان امسال صورت می‌گیرد:

راه‌اندازی دومین دستگاه پسماندسوز زباله‌های عفونی در اصفهان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: دومین دستگاه پسماندسوز زباله‌های عفونی در اصفهان تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ احمدرضا لاهیجان‌زاده با اشاره به اینکه روزانه ۱۵ تا ۱۷ تُن زباله عفونی مراکز درمانی اصفهان سوزانده می‌شود، اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد ۱۲۰ مخزن زباله عفونی از مراکز درمانی و بیمارستانی اصفهان به سایت پسماندسوز انتقال داده می‌شد که این میزان در سال جاری به ۲۵۰ مخزن افزایش یافته است.

وی درباره راه‌اندازی دومین دستگاه پسماند سوز زباله‌های عفونی مراکز درمانی اصفهان تا پایان سال جاری افزود: هم‌اکنون ضمن برگزاری مناقصه برای بهره‌برداری این دستگاه پسماندسوز، مقرر شده است تا یک ماه آینده پیمانکار آن نهایی شود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان تصریح کرد: بر اساس قانون مدیریت پسماند، سازمان نظام پزشکی را ملزم کردیم که موظف به مدیریت پسماندهای بیمارستانی است.

وی خاطرنشان کرد: نظام پزشکی بنا بر تقاضای خود سازمان مقرر شد یک دستگاه پسماندسوز راه‌اندازی کند، اما این سازمان با تأخیر اقدام کرد، لذا با شهرداری وارد مذاکره شدیم و این نهاد برای احداث دومین سیستم پسماندسوز با علوم پزشکی تفاهم‌نامه امضا کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پنج =