دفاعی، امنیتی، نظامی ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شرایط معافیت سربازی مشمولان دارای خواهر یا برادر معلول

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: درخانواده هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید و بالاتر بوده و نیاز به مراقبت دارند،تنها فرزند ذکور سالم خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف دائم می شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ سرهنگ اکبر معادلی بیان داشت: برابر ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح، تنها فرزند ذکور سالم خانواده هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید و بالاتر بوده و نیاز به مراقبت دارند از خدمت دوره ضرورت معاف دائم می شود.

وی افزود:در این معافیت فقط برادر تنی معلول می تواند از معافیت بهره مند شود و این معافیت شامل برادر ناتنی نمی شود. به عنوان مثال، در خانواده دارای یک فرزند ذکور سالم و یک فرزند معلول، در صورت تایید معلولیت شدید فرزند از سوی سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی، تنها برادر تنی سالم خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف می شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی اصفهان تصریح کرد: واجدین شرایط می توانند با اخذ فرم معافیت مذکور از سازمان بهزیستی، درخواست خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) محل سکونت ثبت و از رده وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت موضوع را پیگیری کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =