دولت ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی:

مردم نزدیک‌ترین فرد به مشی و روش رئیس‌جمهور شهید را انتخاب خواهند کرد

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم کسی را که به مشی و روش رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی باشد، انتخاب خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ حمیدرضا ترقی، با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری توسط شورای نگهبان در خصوص حمایت حزب موتلفه اسلامی از نامزدهای تأیید صلاحیت شده اظهار کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و در این رابطه باید جلسات درون‌حزبی تشکیل شود و پس از آن نامزد مورد حمایت خود را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص روند تأیید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان بر اساس ضوابط و شرایط لازم برای مدیریت کشور از بین رجال سیاسی و مذهبی ثبت‌نام شده ارزیابی دقیقی انجام داد و در نهایت به این شش نفر رسید.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به رد صلاحیت تعدادی از اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: شورای نگهبان ممکن است این افراد را برای تصدی ریاست‌جمهوری مناسب ندانسته باشد، البته در تصدی پست وزارت این شرایط سخت وجود ندارد.

وی در خصوص خط و نشان کشیدن جبهه اصلاحات برای شورای نگهبان پیش از اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها ابراز کرد: پزشکیان که جزو لیست اصلاح‌طلبان است، با وجود اینکه مشکلاتی هم در پرونده سیاسی خود دارد، به دلیل اینکه ملاک‌ها و معیارهای مورد نظر شورای نگهبان را داشته است، تأیید صلاحیت شد.

ترقی ادامه داد: تأیید صلاحیت پزشکیان نشان می‌دهد که فرصت‌های دیگری برای نیروهای پایبند به جمهوری اسلامی و مبانی انقلاب در بین اصلاح‌طلبان نیز وجود دارد و این فرصت خوبی است تا جبهه اصلاحات توانمندی‌ها و پایبندی‌های خود را نشان دهد و در مقابل نشان دهد که به چه مسائلی اعتقاد ندارد و از میدان این رقابت‌ها به ارائه دیدگاه‌ها و بیان نظرات خود برای اداره کشور بپردازد.

وی در پاسخ به اینکه مردم چه کسی را انتخاب خواهند کرد، یادآور شد: مردم کسی را که به مشی و روش رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی نزدیک‌تر باشد، انتخاب خواهند کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یازده =