مذهبی ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث اسکان‌سرا در مرز چذابه به همت شهرداری اصفهان

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و واگذاری زمین از سوی استانداری خوزستان، ساختمانی به منظور اسکان زائران اربعین حسینی در مرز چذابه توسط شهرداری اصفهان احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ سید مهدی عسگری با اعلام این خبر گفت: استانداری خوزستان قطعه زمینی را در مرز چذابه در اختیار شهرداری اصفهان قرار داده است تا نسبت به احداث اسکان سرایی برای زائران اربعین حسینی اقدام کند.

وی با اعلام اینکه نحوه ساخت اسکان سرا با همکاری سازمان طراحی شهرداری اصفهان در حال طراحی است، افزود: زمین مورد نظر در مرز چذابه و واقع در مسیری است که شهرداری اصفهان در آن به ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مشغول می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر امکاناتی از جمله برق، آب و فاضلاب در این محدوده فراهم شده و به محض آغاز ساخت، در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مراحل انتخاب پیمانکار در حال انجام است و مقرر شده است که با انجام دیوارکشی‌ها و… دو سوله برای اسکان مسافران ساخته شود. با طی مراحل انجام کار و فرآیندهایی که در حال اجراست، ان شاء الله اربعین امسال این مکان در اختیار زائران کربلا قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =