اخبار استان ها ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فصل الخطاب در انتخابات قانون است، انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان باید بر مدار قانون حرکت کنند

رئیس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی را نهادینه کرده و اعلام می‌کنیم، گفت: انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان هردو باید بر مدار قانون حرکت کنند.

آذربایجان غربی/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه مشترک فرمانداران، هیات‌های نظارت و ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان آذربایجان غربی گفت: جایگاه ریاست جمهوری به عنوان مهمترین نهاد اجرایی کشور است و هرچه قدر این قوه قوی و اثر بخش باشد مسیر حرکت به سوی تعالی و پیشرفت سرعت خواهد گرفت.
رئیس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی را نهادینه کرده و اعلام می‌کنیم، افزود: انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان هردو باید بر مدار قانون حرکت کنند.
ناصر عتباتی با بیان اینکه تا به امروز در یک فضای قانونی امور پیش رفته‌است، ادامه داد: یکی از بارزترین ویژگی‌های جمهوری اسلامی دموکراسی و مردم سالاری است که در قالب انتخابات خود را نشان می‌دهد.
عتباتی با اشاره به انتخابات دوره قبل افزود: آذربایجان غربی تجربه خوبی در برگزاری انتخابات داشته چنانکه قانونمندی را شاهد بودیم و در مقایسه با سایر دوره‌ها کمترین میزان تخلف را داشتیم.
مقام ارشد قضایی استان در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی پا به پای سایر مجموعه ها اقدامات خیلی خوبی در جهت صیانت از آرای مردم و تحقق 4 راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت که مقام معظم رهبری تعیین نموده اند انجام داده است و تلاش همه بر این خواهد بود که یک رقابت سالم و در نهایت امنیت و با مشارکت حداکثری اتفاق بیافتد و برای این امر فصل الخطاب قانون است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =