اصفهان ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیریت شهری اصفهان برای رفع مشکلات مردم اهتمام جدی دارد

شهردار اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های طرح مردم سلام در محله‌های مختلف این کلان‌شهر گفت: مدیریت شهری اصفهان برای رفع مشکلات مردم اهتمام جدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ علی قاسم‌زاده در برنامه بیستمین برنامه «مردم سلام» که به‌منظور دیدار شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۹ در مسجد صاحب‌الزمان (عج) خیابان نبوی‌منش برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در طول سال برنامه‌های بسیاری در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه ممکن است گاهی بعضی مشکلات و معضلات از دید مدیران شهری مغفول بماند، ادامه داد: بیان انتقادات، پیشنهادات و گزارش‌های مردمی گامی برای بهتر شدن اقدامات مدیریت شهری است.

شهردار اصفهان با اشاره به پیگیری‌های مجموعه مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان ادامه داد: قرار است در برنامه مردم سلام با حضور در مناطق مختلف شهر پای حرف شهروندان بنشینیم و مشکلات را از زاویه دید آن‌ها جویا شویم.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری در این جلسات شنونده هستند، تمام مسائل ثبت و ضبط می‌شود و پس از پیاده‌سازی پیگیری خواهد شد.

قاسم‌زاده گفت: پس از جمع‌بندی مسائل شهرداری برای رفع این مشکلات متمرکز می‌شود و ظرف سه ماه آینده گزارشی از میزان پیگیری، میزان اجرایی شدن و رفع این مشکلات ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =