اجتماعی ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اهدای یک هزار بسته مرغ گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان برخوار استان اصفهان در فصل بهار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در فصل بهار تعداد هزار بسته مرغ گرم، 500 پرس غذای گرم و 20 بسته معیشتی توسط داوطلبان و خیرین شهرستان برخوار در بین خانواده های کمتر برخوردار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در فصل بهار تعداد هزار بسته مرغ گرم، 500 پرس غذای گرم و 20 بسته معیشتی توسط داوطلبان و خیرین شهرستان برخوار در بین خانواده های کمتر برخوردار این شهرستان توزیع شد، گفت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر این شهرستان بسته های معیشتی، مرغ و غذای گرم جمعا به ارزش یک میلیارد و سیصدو شصت میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی افزود: اقلام مذکور با مشارکت 7 داوطلب و خیرین این شهرستان تهیه و در بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد .

متقی بیان کرد: داوطلبان این شهرستان با حضور در کارگاه های اطراف شهرستان نسبت به شناسایی کودکان کار اقدام کردند و هر هفته غذای گرم تهیه و در محل کار این کودکان توزیع می کنند پ.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم به ویژه خیرین و داوطلبان دعوت کرد با مشارکت در اجرای پروژه های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر به یاری نیازمندان جامعه اقدام نمایند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + ده =