دولت ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
وزیر کشور:

کشور در مدت کوتاه مسئولیت شهید رئیسی در مسیر پیشرفت قرار گرفته بود

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات پیش رو تجلی مردم سالاری دینی است، گفت: امیدواریم در این رویداد ملی همانند انتخابات قبلی که با مدیریت و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی به خوبی پشت سر گذاشته شد، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و در امنیت باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ احمد وحیدی در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا با بیان اینکه فراجا سازمانی انتظامی و امنیتی و در عین حال سازمانی فرهنگی، اجتماعی و مردمی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی کشور حافظ ارزش‌ها و حامی گسترش فضائل اخلاقی در کشور است.

وی با بیان اینکه حادثه تلخ هجران جمعی از نخبگان و برجستگان کشور به ویژه رئیس جمهور محبوب و مردمی برای همه مردم بسیار و سخت و دردناک بود، افزود: از دست دادن چنین شخصیتی بار سنگینی را برای کشور همراه داشت؛ فهرست خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط این شهید نشان می‌دهد که کشور در این مدت کوتاه مسئولیت او، در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته بود.

وزیر کشور ادامه داد: شخص رئیس جمهور شهید در این مدت کوتاه مسئولیت، از بخش‌های مختلف مجموعه انتظامی بازدید کرده بود و از نزدیک با مأموریت‌های این سازمان آشنایی کامل داشت.

وحیدی خاطرنشان کرد: دشمنان از مدت‌ها پیش به دنبال القای جدایی میان مسئولان و مردم بودند که همگی مشاهده کردیم که در تشییع این شهدای بزرگوار همبستگی با نظام و رهبری و مسئولان مشخص شد.

وی ادامه داد: این حضور مردم برای فراجا به عنوان عنصر تأمین کننده امنیت و نظم بخشی بسیار حائز اهمیت بود و جا دارد از اقدامات همکاران خود در مجموعه فراجا تشکر داشته باشم.

وحیدی با بیان اینکه فراجا نهادی انقلابی و در بطن مردم است اظهار داشت: این نیروی خدوم امروز مورد اعتماد مردم است و در تبیین بسیاری از مسائل حضوری پر رنگ دارد که به سهم خود از این اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز فراجا به نوعی عادت به انجام اقدامات بزرگ دارد و این امر برای فراجا یک دستاورد محسوب می‌شود و در بسیاری از مأموریت‌ها این آزمون بزرگ را به درستی پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه فراجا سازمانی انتظامی و امنیتی و در عین حال سازمانی فرهنگی، اجتماعی و مردمی است، گفت: مجموعه انتظامی کشور حافظ ارزش‌ها و حامی گسترش فضائل اخلاقی در کشور است.

وزیر کشور اضافه کرد: در انتخابات پیش رو که به نوعی مردم سالاری دینی است فراجا وظیفه تأمین امنیت را بر عهده دارد و امیدواریم همانند انتخابات قبلی که با مدیریت و تلاش شبانه روزی عزیزان در این مجموعه به خوبی پشت سر گذاشتیم شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و در امنیت باشیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − دو =