اخبار استان ها ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

۵۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی در حال ساخت است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بیش از متقاضیان واجد شرایط زمین تأمین شده و هم اکنون در بخش‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن ۵۰ هزار واحد در حال ساخت هستیم.

آذربایجان‌غربی/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ رسول عطایی در نشست کارکنان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: اولویت ما بهره‌ مندی از توان نیروهای انسانی تحصیل کرده و نخبه جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی و همچنین تأمین رفاه و آسایش کارکنان است.

وی ادامه داد: کارکنان خدوم راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به‌صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مأموریت‌ها وظایف محول شده را به نحو شایسته اجرایی کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش راهسازی مجاهدان راه‌ساز ما به‌صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و کارگاه‌های راهسازی در راستای توسعه زیر ساخت‌های استان در حال فعالیت هستند.

عطایی افزود: در بخش مسکن نیز اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بیش از متقاضیان واجد شرایط زمین تأمین شده و هم اکنون در بخش‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن ۵۰ هزار واحد در حال ساخت هستیم.

وی بیان کرد: حفاظت از اراضی ملی استان از دیگر وظایف معاونت املاک و حقوقی این اداره کل بوده که در این بخش نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش اراضی هستند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =