محیط زیست ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اهواز گرمای ۵۰ درجه‌ای را تجربه می‌کند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارش تگرگ در مناطق مستعد گفت: بیشینه دمای هوای اهواز تا روز چهارشنبه به ۵۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

گرما

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب، در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، شمال شرق، شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال استان‌های فارس و کرمان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد، بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: این شرایط دوشنبه تا چهارشنبه در بعضی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق و مناطق واقع در دامنه‌های شرقی البرز، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود و شرق دریای عمان طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف همراه با غبار صبحگاهی، در صبح افزایش رطوبت و شرجی، به تدریج وزش باد با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود که بیشینه دمای هوای این مرکز استان تا روز چهارشنبه به ۵۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

ضیائیان ادامه داد: وضعیت کنونی آسمان تهران، کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۳۳ و کمینه ۲۲ درجه سانتی‌گراد است که بیشینه دمای این مرکز استان، طی روزهای آینده بین ۳۷ و ۳۸ درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، نیمه ابری و غبار آلود، هوا ناسالم، از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی ورزش باد شدید با بیشینه ۳۴ و کمینه ۱۸ درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، قسمتی ابری و غبار آلود، گاهی افزایش ابر و وزش باد با گرد و خاک با بیشینه ۳۶ و کمینه ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =