آموزش و پرورش ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آخرین مهلت ثبت‌ نام سرویس مدارس در سامانه سپند

مدیر عامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور گفت: زمان ثبت‌نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا پانزدهم تیر سال جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ مرتضی ضامنی اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۷ آئین‌نامه اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزی هیئت وزیران و به‌منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل‌ونقل دانش‌آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیر پس از اطلاع‌رسانی مدارس، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند.

وی افزود: بنا بر درخواست شهرداری‌ها و والدینی که نسبت به تغییر و جابه‌جایی مدارس دانش‌آموزان موفق به ثبت‌نام در سامانه سپند نشده‌اند، زمان ثبت درخواست برای سرویس مدارس تا پانزدهم تیر سال جاری تمدید شد.

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار درخواست سرویس مدرسه توسط اولیای دانش‌آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) ثبت شده است، بیان کرد: ثبت‌نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

ضامنی خاطرنشان کرد: استفاده از سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس الزامی است و رانندگان و پیمانکاران نیز موظف به ثبت‌نام در این سامانه و دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح هستند.

وی با بیان اینکه ثبت شرکت‌ها و پیمانکاران متقاضی حمل‌ونقل دانش‌آموزی در سامانه فعال شده است، تصریح کرد: از بیست‌وپنجم خرداد تا پایان مرداد نیز ثبت‌نام اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام می‌شود و تأیید آن‌ها توسط شهرداری‌ها صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور گفت: در سامانه سپند، اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به‌طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد، همچنین به‌منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت برخط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =