حوادث انتظامی ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آمادگی صد درصدی پلیس اصفهان برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت از مؤلفه های مهم در همه انتخابات به شمار می آیند از آمادگی صد درصدی این فرماندهی برای تامین امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ سردار حمید علینقیان پور در گردهمایی مداحان و مدیران هیئت های مذهبی شهر اصفهان که در حسینیه بنی فاطمه (س) برگزار شد  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و شهدای خدمت و درود بیکران به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی همراه با طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری و تبریک فرا رسیدن آغاز دهه ولایت بیان داشت: خدا را شکر می کنم که توفیق یافتم تا در خیمه اباعبد الله الحسین (ع) و حسینیه ای که یادگار شهدای بزرگ دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و خادمی امام حسین (ع) است حضور یابم.

وی با اشاره به عظمت و اهمیت روزعید غدیر اظهار داشت: در غدیر مسئله امامت با رسالت گره خورده و امامت ادامه دهنده ماموریت رسالت پیامبراکرم (ص) است چرا که اگر امامت نبود ماموریت رسالت پیامبر تکمیل نمی شد و دین اسلام بقا پیدا نمی کرد و به همین خاطر است که خداوند در قرآن کریم می فرماید امروز دین شما را کامل کردم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ادامه راه امام شیعه ماندن است گفت:  شرط شیعه ماندن اطاعت از امر ولی خدا است و در غیبت امام زمان شیعیان برای ادامه دادن راه امام و حفظ و بقای دین خدا از فقهای زمان خود  اطاعت کنند.

سردار علینقیان پور پشتیبانی مردم از ولی فقیه را رمز بقای نظام جمهوری اسلامی و عبور از بحران ها، مشکلات و طوفان های سهمگین حوادث در طول  45 سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: ملت ایران با گوش به فرمان ولی فقیه زمان بودن توانست مشکلات فراوانی از جنگ 8 ساله تا ترور رئیس جمهور و نخست وزیر و شخصیت برجسته نظام تا فشارهای اقتصادی، تحریم و فتنه داعش را پشت سر گذاشته و خم به ابرو نیاورد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در حادثه اخیر که مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به اتمام رسیده بود و هنوز مجالس جدید تشکیل نشده بودند حادثه شهادت رئیس جمهور به همراه جمعی از مسئولان عالی رتبه کشور رخ داد که اگر این اتفاق در هر کدام از کشورهای دنیا رخ می داد ابتدا مرزهای جغرافیایی را می بستند و وضع فوق العاده اعلام می کردند اما همه دیدید که رهبری عزیز با نفس مسیحایی خود به همه آرامش دادند و گفتند ان شاءالله که اتفاقی نیفتاده ولی اگر حادثه ای هم برای این عزیزان رخ داده باشد مردم مطمئن باشند که هیچ خللی در اداره امور کشور به وجود نخواهد آمد.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق ناگوار نه تنها مرزهای کشور بسته نشد بلکه ده ها نفر از شخصیت های برجسته دنیا در مراسم تشییع شرکت کرده و این مراسم با حضور میلیونی مردم در شهرهای مختلف برگزار شد که این ها همه به برکت ولایتی است که از غدیرخم شروع و تا به امروز امتداد پیدا کرده است.

سردار علینقیان پور به کینه و دشمنی طولانی مدت نظام های استکباری با اصل ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: یکی از تئوریسین های معروف غربی در این خصوص می گوید ایران پرنده ای به نام ولی فقیه دارد که آنقدر بال هایش بلند است که توپ ها، موشک ها و ماهواره های ما به او نمی رسد و ما باید 2 بال او که یکی مهدویت و یکی شهادت است را بزنیم تا بتوانیم بر این کشور مسلط شویم.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت : در موضوع انتخابات باید به 4 نکته مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت توجه کنیم.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه موضوع رقابت از جمله مؤلفه های مهم هر انتخاباتی است الحمدالله در این دوره  بین نامزدها در حال انجام است. در موضوع سلامت انتخابات توسط هیئت های نظارت که از سوی شورای نگهبان تعیین می شوند دنبال و در خصوص امنیت انتخابات هم فراجا تمهیدات خوبی اندیشیده و انشاءالله بدون هیچ گونه مشکل خاصی و در کمال امنیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز برگزار خواهد شد اما مشارکت پرشور در انتخابات وظیفه مردمی است که واجد شرایط رای دادن هستند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک حق قانونی و یک تکلیف شرعی است  تصریح کرد:  هرکس که به رشد و پیشرفت، عزت و اقتدار، امنیت و آبادانی این کشور علاقمند است حتماً در انتخابات حضور یافته و با بصیرت خود نامزد اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب می کند.

سردار علنیقان پور در خاتمه از راه اندازی هیئت مذهبی فاطمه الزهرا(س) شهدای انتظامی اصفهان خبر داد و گفت: به لطف و عنایت  خداوند متعال همزمان با ایام مبارک دهه ولایت  سربازان و خدمتگزاران مردم در فرماندهی انتظامی استان اصفهان صاحب یک هیئت مذهبی شدند و انشاءالله مراسم ویژه دهه اول ماه محرم این هیئت در مجتمع فاطمیه (س) این فرماندهی برگزار می شود و از عموم مردم، مداحان و اعضای هیئت های مذهبی دعوت می کنم که در این مراسم حضور یابند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس همیشه در دهه اول ماه محرم در هیئت های مذهبی مختلف حضور پیدا می کردند اما امسال خود صاحب هیئت شدند و میزبان عزاداران ابا عبدالله الحسین(ع) خواهند بود اظهار داشت: یکی از بزرگترین افتخارات فراجا وجود نیروهای مؤمن، متدین، ولایتمدار، عاشق اهل بیت عصمت و طهارت  و برآمده از هیئت ها و مجالس عزاداری امام حسین (ع) است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =