مذهبی ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای پویش غدیری برای نصب ۱۶۰ کیلومتر ریسه رنگی در شهر اصفهان

به‌مناسبت ایام دهه ولایت و امامت، به همت هیئت‌های مذهبی و جوانان هیئتی شهر اصفهان «پویش غدیری» برگزار شده است و ۱۶۰ کیلومتر ریسه رنگی در خیابان‌های مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر نصب می‌شود تا شور و شعف غدیری در «شهر زندگی» ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ این روزها به‌مناسبت دهه ولایت و امامت پویش غدیری ایجاد شده است تا مشارکت اجتماعی هیئتی‌ها در راستای شعار شهر زندگی معنای واقعی پیدا کند و جشن‌های غدیر آن‌ها تنها در فضای هیئت نباشد، بلکه در سطح شهر نیز باشد.

هدف پویش این است که جوانان هیئتی تمام شهر، باهم مشارکت داشته باشند و یک کار گروهی انجام شود.

منبع مالی این ریسه‌ها توسط خیرین هیئتی با عنوان «نذر فرهنگی ریسه غدیر» تأمین اعتبار شده است و هیچ‌گونه کمک مادی و ریالی از سوی هیچ دستگاهی در انجام این کار دخیل نیست، تنها همکاری حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان برای تأمین بالابرهای مورد نیاز بوده است.

در پویش غدیری حدود ۱۵۰ جوان هیئتی در ۱۵ منطقه شهری اصفهان هرشب از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ مشغول نصب ریسه‌های رنگی در عرض خیابان‌ها هستند.

در این پویش ۱۶۰ کیلومتر ریسه رنگی در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان نصب می‌شود تا شور و شعف غدیری به مناسبت دهه امامت و ولایت در شهر ایجاد شود.

این اقدام علاوه بر ایجاد شور و نشاط غدیر، زیبایی خاصی به شهر اصفهان می‌بخشد؛ همان‌طور که معتقدیم اصفهان پایتخت فرهنگی جهان اسلام است، این رویداد نیز برای نخستین بار اتفاق می‌افتد تا الگویی برای سایر شهرها باشد و خود مردم می‌توانند در اداره شهر سهیم باشند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =