اخبار استان ها ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد:

کسب رتبه برتر کشوری شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در شاخص‌های حمایتی حوزه صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه برتر کشوری این شرکت در شاخص‌های حوزه صنایع کوچک و حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد.

فریده صادق/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار تامین زمین و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران، نسبت به توانمند سازی و ارتقاء دانش و بهره‌وری واحدهای تولیدی نیز اقدام می‌کند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در میان گروه سوم شهرک‌های صنعتی کل کشور در تحقق شاخص‌های حمایتی سال 1402 حوزه صنایع کوچک، حائز رتبه برتر کشوری شده است که بدون تردید، کسب این موفقیت مهم با تلاش و کوشش کلیه کارکنان و مدیران این شرکت محقق شده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی، دوره‌های آموزشی، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، کمک به بازاریابی و اخذ گواهینامه‌های استاندارد سازی، اجرای خوشه‌های صنعتی، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، نیازسنجی و احصاء مشکلات صاحبان صنایع، از جمله برنامه‌هایی است که به منظور افزایش تولید و بهره ‎وری واحدهای تولیدی انجام می‌شود.
علایی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در توسعه صنعت استان دارد، همانگونه که این شرکت تلاش کرده است با تملک اراضی مورد نیاز و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد، زمينه افزايش توليد و اشتغال در استان را فراهم سازد.
وی حرکت در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید را از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید برشمرد و افزود: مطمئناً با عمل به شعار سال و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، زمینه‌های رشد و پویایی هرچه بیشتر صنعت استان فراهم خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =