بازار ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت خودرو امروز ۳۱ خرداد

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ قیمت خودرو امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در بسیاری از خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار کاهشی است.

اطلس G یکی از جدیدترین محصولات سایپا امروز ۱.۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۵۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G سدان لوکس سایپا افت قیمت یک میلیون تومانی دارد و با ۷۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ نیز ۵.۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ ۸۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۴ لوکس‌ترین سدان ایران خودرو که برای دومین بار در این هفته رکورددار افت قیمت در میان خودروهای داخلی است، امروز افت ۲۱ میلیون تومانی را تجربه کرده و با یک میلیارد و ۱۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۳ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۱ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۲ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۴ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۴ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۸ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۲ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۱ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۳ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز در برخی محصولات، افت قیمت شدیدی را ثبت کرده است.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دنده‌ای کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو، بدون تغییر و با نرخ ۹۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S۵ یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور امروز با همان قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فردا T۵ از خودروهای نه‌چندان پرتقاضای مونتاژی نیز امروز تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج‌نفره مانند نسخه هفت‌نفره، کاهش قیمت چشمگیری نسبت به روز گذشته پیدا کرده است و با افت ۷۰ میلیون تومانی، به نرخ دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. به این ترتیب تیپ پنج نفره فیدلیتی پرستیژ نیز طی دو روز اخیر ۱۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۴۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۳۱ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۹ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =