مذهبی ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - 6 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برپایی موکب‌های مردمی و چایخانه‌های امام رضایی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از برپایی موکب‌های مردمی و چایخانه‌های امام رضایی در این منطقه برای پذیرایی از جشن‌های دهه ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی سرورآفرین و شادی‌بخش در ایام مبارک دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر در منطقه ۷ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: شاهد موکب‌داری مردم منطقه در چایخانه‌های امام رضا (ع) برای پذیرایی در این روزها و شب‌های باشکوه هستیم.

وی افزود: پذیرایی شایسته در بزرگداشت عید بزرگ غدیر توسط خود مردم و کشاندن نشاط و شادابی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به محلات مختلف از اهداف اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: موکب‌داران با برپایی چایخانه‌های امام رضا (ع) در کنار مساجدی همچون بقیة‌الله، علی بن ابیطالب، امام حسن (ع)، فاطمة‌الزهراء (س)، جوادالائمه، خاتم‌الاوصیا و الکعبه و در مجموعه فرهنگی ولی‌عصر (عج)، مجتمع کوثر و کانون خادم‌یاران معین الضعفاء در موکب‌های مردمی از شهروندان پذیرایی می‌کنند.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: این موکب‌های معنوی و چایخانه‌ها گوشه‌ای از حرم باصفای امام هشتم در مشهد مقدس را تداعی می‌کنند که هر شب پس از نماز مغرب و عشا با چای و شربت و شیرینی از مردم پذیرایی می‌کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =