اتفاقات و حوادث ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حریق در کارگاه مبل خیابان امام خمینی(ره) با نیروهای ۱۸ ایستگاه مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع حادثه آتش‌سوزی در کارگاه مبل و انبار چوب در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ منصور شیشه‌فروش با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱:۵۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه کارگاه مبل و انبار چوب در خیابان امام خمینی ابتدای خیابان مینو دچار حریق شده بود، افزود: با توجه به ابعاد آتش‌سوزی نیروهای آتش نشانی از ۱۸ ایستگاه برای اطفای حریق اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: تجهیزات و خودروهای تخصصی، تانکرهای آب‌رسان و لودر از شهرداری و نیز تیم آتش‌نشانی شهرداری‌های خمینی‌شهر و شاهین‌شهر به محل اعزام شدند و پس از ۲ ساعت تلاش حریق کنترل و ایمن‌سازی و پاک‌سازی محل انجام شد.

وی با بیان اینکه با افزایش دما و پتانسیل وقوع حریق مجدد، مدیریت بحران استان بر ضرورت اجرای طرح‌های کاهش خطر به تمام واحدهای صنفی تجاری و صنعتی تاکید کرد، گفت: رعایت الزامات ایمنی در مراحل انبار و نگهداری و دپوی مواد و کالاهای مصرفی و توزیعی، رعایت فاصله بین محل انبار تا اماکن دیگر، بررسی و اصلاح شبکه‌های برق فرسوده و ناایمن، بررسی ایمنی و نشتی احتمالی تأسیسات گاز، استقرار سیستم‌های بر خط اعلان ضروری است.

شیشه‌فروش ادامه داد: اطفای حریق در واحدها هماهنگی با مراکز امدادی و آتش نشانی و شرکت‌های توزیع برق و گاز برای بررسی وضعیت ایمنی، ایجاد راه‌های دسترسی و اضطراری برای ورود خودروهای آتش نشانی به محل حادثه، اطلاع رسانی به موقع از حوادث به واحدهای آتش نشانی تلفن ۱۲۵ و بیمه کردن اموال و دارایی‌ها در برابر حوادث در اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی کارگاه مبل و انبار چوب در دست بررسی است، اما صاحبان این کارگاه‌ها باید نسبت به روند نگهداری از مواد اشتعال‌زا دقت داشته باشند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =