جامعه شهری ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آرام‌سازی نقاط پرخطر در محدوده گذرگاه‌های عابرپیاده اصفهان

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این حوزه در راستای تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقلی شهر گفت: آرام‌سازی نقاط پرخطر در محدوده گذرگاه‌های عابرپیاده، ادامه ایمن‌سازی رینگ سوم و تکمیل تجهیزات ایمنی حلقه ترافیکی در شهر زندگی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ حمید آقایی با اشاره به اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقلی در شهر اظهار کرد: مدیریت شهری برنامه‌ریزی‌های متعددی در شبکه حمل‌ونقل عمومی برای ایمن‌سازی و بهبود کیفیت جابه‌جایی مسافران در سطح این کلان‌شهر پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: ایمن‌سازی مسیر ورودی شهر در شمال اصفهان، نصب تابلوهای دارای علائم راهنمای مسیر و تجهیزات ایمنی در ورودی‌های غربی، جنوبی، شرقی و شمالی از جمله اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات به هم‌وطنان و شهروندان انجام شده است.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به آرام‌سازی نقاط پرخطر در محدوده گذرگاه‌های عابرپیاده، ادامه ایمن‌سازی رینگ سوم و تکمیل تجهیزات ایمنی حلقه ترافیکی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای ارتقای افزایش کیفیت خدمات پارکینگ به‌ویژه در مرکز شهر از اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

آقایی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای افزایش ساعت فعالیت بعضی پارکینگ‌های واقع در مراکز شهر، برنامه‌ریزی افزایش ساعت فعالیت حمل‌ونقل همگانی شامل مترو و اتوبوس و برنامه‌ریزی برای نظارت مستمر بر عملکرد سیستم حمل‌ونقل عمومی، تأسیسات و زیرساخت‌های آن از دیگر اقدامات انجام شده برای ایمن‌سازی و تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقلی در شهر است.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر و بهسازی پل‌های مکانیزه عابرپیاده، ایمن‌سازی و نصب تجهیزات در دماغه‌های بزرگراه‌های شهری، ایمن‌سازی و نصب تجهیزات و تابلوهای علائم در خروجی باغ فدک و آماده‌سازی تأسیسات و تجهیزات پایانه‌های درون‌شهری و برون‌شهری از اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات استاندارد به مسافران و مهمانان شهر اصفهان طی ماه‌های گذشته بوده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =