اجتماعی ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ایرانی‌ها حماسه دیگری آفریدند؛ حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۳

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که حضور چشمگیر ملت ایران پای صندوق‌های رای در روز هشتم تیر، حماسه دیگری شکل داد، قدرت عظیم ایرانی را به رخ جهانیان کشید و این روز بزرگ را در تاریخ کشور ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ مردم عزیز ایران در جای جای این کشور پهناور، از پایتخت گرفته تا دورترین مناطق فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند تا کشتی جمهوری اسلامی را به او بسپارند و به سمت سواحل عزت، اقتدار و پیشرفت حرکت کند.

همه مردم این را می‌دانند که آینده آن‌ها به فردی که رئیس‌جمهور می‌شود و مدیریت کشور را به دست می‌گیرد بستگی دارد، اگر فرمان هدایت این کشور و آینده به دست مدیری اصلح، مؤمن، کاردان و کارآزموده داده شود، آینده کشور روشن و درخشان خواهد بود و مسیر کوتاه باقی‌مانده به قله عزت را طی خواهیم کرد.

باز همچون گذشته در این حضور حماسی، صف‌های طولانی انتظار برای دریافت تعرفه رأی، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و میانسال حضور داشتند. بهترین حس خوب شرکت در انتخابات را جوانان رأی اولی داشتند، چراکه با شور و هیجان مضاعف نسبت به سایر افراد برای حضور در این صحنه آمدند.

بسیاری از افراد این صف‌های طولانی را با همراهی سایر دوستان و اعضای خانواده سپری کردند، بخشی از مردم جامعه در روزهای انتخابات از ساعات اولیه آغاز فرآیند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر شدند تا بدون دغدغه رأی را به صندوق بیندازند.

دیروز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شد و آنچه بر سر زبان‌ها افتاد ذکر شهدای خدمت است، چراکه با اقدامات و خدمات خود در حق این ملت زمینه‌ساز مشارکت برای انتخاباتی جریان‌ساز شدند.

۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه در سراسر کشور برای رأی‌گیری مردم ایران تعیین شده بود که شامل ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعب شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعب ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ صندوق شعب سیار می‌شود و ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رأی دادن در داخل و خارج کشور هستند.

دیروز بزرگ‌ترین کمپین انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی سپری شد که مردم در بسیاری از نقاط کشور حماسه‌ساز شدند و در یک پیچ تاریخی برای ادامه مسیری که شهید خدمت بنیاد نهاد، گام بلندی برداشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =