اجتماعی ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری کارگاه آموزشی شناخت انواع مواد مخدر و آشنایی با جاسازهای آن در ادارت پست استان اصفهان

با توجه به اهمیت جهاد تبیین و روایتگری خدمات نظام جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی با عنوان "شناخت انواع مواد مخدر و جاسازآن" به مدرسی سرهنگ مجید طاهری زاده از پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تاریخ 6 تیر ماه 1403 در محل سالن شهید کیانی اداره کل پست استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ با توجه به اهمیت جهاد تبیین و روایتگری خدمات نظام جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر ، 6 تیر ماه جلسه آموزشی در خصوص شناسایی انواع مواد مخدر و نحوه جاسازی در سالن شهید کیانی اداره کل پست استان اصفهان برگزار گردید .
سرهنگ مجید طاهری زاده ضمن حضور در این جلسه در خصوص انواع مواد مخدر و نحوه شناسایی و جاسازی آن در مرسولات پستی توضیحات کاملی ارائه نمود .
هدف از برگزاری این دوره ارتقای همکاری با نهادهای مختلف با هدف افزایش سلامت دریافت و جابه‌جایی مرسولات پستی با حضور روسا و کارمندان واحدهای قبول کل استان به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس می باشد.

در این کارگاه آموزشی، سرهنگ دوم طاهری زاده ضمن ارائه مباحث مختلفی در زمینه آشنایی با مواد مخدر و انواع جاسازهای مواد مخدر در مرسولات پستی، به تشریح موضوعاتی نظیر؛ نحوه‌ی شناسایی مواد مخدر، انوع مکان ها جاساز مواد مخدر و… برای روسا و پرسنل واحد های قبول کل استان به صورت حضوری و ویئو کنفرانسی پرداختند.
ایشان اذعان نمودند با توجه به اینکه از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در زمینه رصد مرسوله‌های پستی در دفاتر پستی استفاده می‌شود و ارتباط میان پلیس و این مراکز به صورت شبانه روزی برقرار است. در همین راستا نیز فرستنده مرسوله پستی که در آن موادمخدر جاساز شده باشد، در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و به قانون سپرده خواهند شد.
در پایان کارگاه آموزشی، با ارائه کلیپ های جاسازی مواد و نحوه کشف آنها ، آموزش های تکمیلی را ارائه نمودند .
هدف از برگزاری این دوره ارتقای همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر با هدف افزایش سلامت دریافت و جابه‌جایی مرسولات پستی می باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =