اخبار استان ها ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هدف‌گذاری بیش از ۲۶ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳، ایجاد ۲۶ هزار و ۲۴۷ فرصت شغلی در استان کرمانشاه هدف‌گذاری شده است، گفت: در بهار سال جاری بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد، ۵۹۴۴ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ بهروز جمشیدمفید صبح امروز _شنبه نهم تیر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ ایجاد ۲۶ هزار و ۲۴۷ فرصت شغلی در استان کرمانشاه هدف‌گذاری شده است، اظهار کرد: در بهار ۱۴۰۳ بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد، ۵۹۴۴ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی از تحقق ۲۳ درصدی هدف‌گذاری سال جاری اشتغال استان کرمانشاه در فصل بهار خبر داد و افزود: بیشترین تعداد شغل ثبت شده در این مدت مربوط به شهرستان کرمانشاه به تعداد ۱۶۴۷ فرصت شغلی بوده و بیشترین تحقق هدف‌گذاری اشتغال نیز مربوط به شهرستان‌های صحنه و پاوه به میزان ۴۰ درصد بوده است.

جمشیدمفید بیشترین تعداد مشاغل ایجاد شده در بهار امسال را مربوط به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با ۱۳۱۱ فرصت شغلی، بسیج سازندگی با ۱۱۰۶ فرصت شغلی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۸۱۳ فرصت شغلی اعلام کرد.

وی اضافه کرد: بیشترین تحقق سهمیه اشتغال به ترتیب مربوط به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بسیج سازندگی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تحقق هدف‌گذاری اشتغال‌زایی سال جاری را مثبت دانست و ابراز امیدواری کرد: هدف‌گذاری بیش از ۲۶ هزار فرصت شغلی در سال جاری محقق شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =