اخبار استان ها ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش شمار مسمومیت های رضوانشهر به ۲۶۰ تن؛ همه مراجعان با حال خوب مرخص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش شمار مسمومیت با علایم تهوع و استفراغ در شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: همه این بیماران در مراکز سلامت محور به صورت سرپایی درمان شده اند.

حیدری/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش شمار مسمومیت با علایم تهوع و استفراغ در شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: تاکنون 260 تن از شهروندان رضوانشهری با عللائم تهوع، استفراغ و دلپیچه به مراکز دولتی و خصوصی این شهرستان مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه همه بیماران با علائم استفراغ و تهوع در مراکز سلامت محور به صورت سرپایی درمان شده اند، افزود: تاکنون هیچ بیماری در اثر این علائم در مراکز درمانی شهرستان و استان بستری نشده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این بیماران از روز گذشته در حال مراجعه به مراکز درمانی از جمله بیمارستان شهدای رضوانشهر هستند، گفت: اولین بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهدای رضوانشهر ساعت ۱۱ روز گذشته بوده است.
دکتر آشوبی با اشاره به افزایش تعداد مراجعین با علامت های مشابه و احتمال امکان وقوع رخداد بهداشتی، خاطرنشان کرد: جهت بررسی موضوع، شناسایی منشا بیماری و همچنین اقدامات بهداشتی و درمانی لازم، اقدامات لازم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هماهنگی دستگاه های مسوول در شهرستان، صورت گرفته است.
به گفته وی، مقرر شده تا شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضوانشهر به فوریت نسبت به بررسی های اپیدمیولوژیک جهت پیدا کردن علل احتمالی از طریق سنجش آب شرب شهرستان از نظر آلودگی میکروبی و میزان کلر باقی مانده آب اقدام کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با توجه به اهمیت، بررسی کامل موضوع و شناسایی عوامل بیماری، تیم بهداشتی شهرستان رضوانشهر در محل مرکز بهداشت و بیمارستان و تیم درمانی در محل بیمارستان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =