جامعه شهری ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر اصفهان:

توان هر کلان‌شهر برای پذیرایی و میزبانی از اتباع مورد بررسی قرار گیرد

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید توان هر کلان‌شهر برای پذیرایی و میزبانی از اتباع بررسی شود، گفت: درخواست داریم که شورای اسلامی شهر در خصوص این موضوع مکاتبه‌ای را با استانداری داشته باشد.

مریم کاظمی/به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ؛ ابوالفضل قربانی رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان در صدوسی‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از شرکت‌کنندگان در انتخابات اظهار کرد: امیدواریم حماسه حضور مردم را جمعه هفته جاری با انتخاب خوب شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ پارچه آبادی زیرمجموعه شهر اصفهان است که در گذشته به خاطر الحاق صورت گرفته به آن‌ها ظلم شده است، افزود: اکنون این روستاها در وضعیتی هستند که باید مطابق شرایط یک کلان‌شهر با آن‌ها برخوردار شود، در حالی که پیش‌تر از امکاناتی برخوردار بودند که اکنون نیستند و معنا ندارد که اداره روستا بر عهده کلان‌شهر باشد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: تا فرصت باقی است شهرداری باید نسبت به این موضوع چاره‌اندیشی کند و یک شهروند در این روستاها برای ساخت یک خانه کوچک برای فرزند خود باید مراحلی را طی کند که در شهر طی می‌کنند، در حالی که پیش‌تر چنین نبوده است.

وی نیز گفت: بعضی هزینه‌های اداره اتباع توسط شهرداری پرداخت می‌شود، در حالی که در دوره‌های قبلی نیز به خاطر داریم که از مبالغ دریافتی مقادیری را برای رفع مشکلات شهر پرداخت می‌کردند، این در حالی است که این پرداختی به ترتیب سابق نیست، ضمن اینکه پرداخت حقوق نیروهایی که شهرداری در بخش اتباع به کار گرفته شده‌اند چند برابر است.

قربانی تاکید کرد: پس از انتخابات و هنگامی که ثبات بر ساختار سیاسی کشور حاکم شد، درباره اینکه هر کلان‌شهر تا چه میزان توان پذیرایی و میزبانی از اتباع دارد باید تصمیم گرفته شود، همچنین درخواست داریم که در خصوص این موضوع مکاتبه‌ای را شورای اسلامی شهر با استانداری داشته باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =