اخبار استان ها ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

320 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی استان گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان از 320 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی گلستان در 3 ماهه نخست سال 1403 خبر داد.

نرگس حسین زاده/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین؛ سید مهدی حسینی دبیر شورای استاندارد گلستان اظهار کرد: بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش و کنترل کالاهای تولید شده در واحدهای تولیدی، یکی از وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد ایران است که با هدف تامین ایمنی، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و بهداشت جامعه، حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد رقابت سازنده بین تولید کنندگان محصولات داخلی انجام می شود.

وی اظهارکرد: در این راستا در 3 ماهه نخست سال جاری، 320 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی استان انجام شد که 16 کارشناس فنی استاندارد در قالب تیم های یک یا دو نفره، در اجرای این امر دخیل بودند.

دبیر شورای استاندارد گلستان بیان کرد: در 3 ماهه نخست سالجاری، 505 نمونه از واحدهای تولیدی تحت پوشش استان اخذ شده که تاکنون 474 قلم از این نمونه‌ها در آزمایشگاه‌های تایید صلاحیت شده همکار و آزمایشگاه‌های اداره کل مورد آزمون قرار گرفته است.

مدیر کل استاندارد گلستان تصریح کرد: آزمون نمونه‌ها حاکی از انطباق 394 نمونه با استاندارد و مغایرت 80 نمونه با استاندارد ملی بود و به تولیدکنندگان فراورده‌های مغایر با استاندارد، تذکر و اخطار کتبی جهت رفع نواقص و ارتقاء کیفیت کالای تولیدی داده شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 5 =