اخبار استان ها ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای بیش از دو هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: بیش از دو هزارو ۳۴۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در سه‌ماهه نخست سال جاری انجام شد.

نرگس حسین زاده/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین؛ محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه تعداد دو هزار و ۳۴۰ بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت معاونت گردشگری در راستای نظارت بر ارائه خدمات، بررسی موارد بهداشتی و صیانت و رعایت عفاف و حجاب از تأسیسات گردشگری استان مانند، مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی اجرایی شده است.

وی اظهارکرد: از این تعداد بازدید، یک هزار و ۷۱۰ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۲۷۹ بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۳۵۱ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.

ساوری تاکید کرد: در این بازدیدها تعداد ۳۸ مورد اخطار، ۶۱ مورد تذکر و ۳۳ مورد تشویق برای واحدهای گردشگری سطح استان به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این نظارت‌ها که توسط کارشناسان حوزه گردشگری اجرایی می‌شود برگزاری گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان‌های استان یکی از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در همه ایام سال است.

ساوری خاطرنشان کرد: فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست و در طول ایام سال به شکل مستمر از مراکز اقامتی، تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان بازدیدهای نظارتی صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان تصریح کرد: در راستای ایجاد خود مراقبتی از تأسیسات و واحدهای گردشگری استان تیم‌های نظارتی با حضور نماینده انجمن‌های تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره‌کل تشکیل به نظارت و سرکشی از واحدهای گردشگری استان می‌پردازند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 1 =