اخبار استان ها ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شروع عملیات اجرای ۱۴ کیلومتر روکش حفاظتی در شهرستان خنداب استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع عملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محور خنداب - پل دوآب در شهرستان خنداب خبر داد.

لیدا نجاتی/به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی؛ مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به گستردگی کارگاه‌های جاده‌ای در زمینه ارتقاء رویه آسفالتی راه‌ها در سطح استان گفت: برای افزایش سطح خدمات جاده‌ای، اجرای یک لایه روکش آسفالت حفاظتی با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در محور خنداب – پل دوآب شروع شد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۴ کیلومتری ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای این طرح، درزگیری ترک‌های سطحی رویه آسفالتی نیز در این محور انجام شده است‌.

جهانی یادآور شد: در یک سال اخیر برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های شهرستان خنداب اقدامات خوبی از جمله اجرای روکش آسفالت در محورهای خنداب – ملایر و دیزآباد – جیریا انجام شده و همچنین در زمینه ساخت راه‌های روستایی، رفع نقاط پرتصادف و ارتقاء ایمنی راه‌های شهرستان خنداب اقدامات خوبی انجام شده که از آن جمله می توان به ساخت راه روستایی دارانجیر، موک و …، ایمن سازی سه نقطه پرتصادف با اجرای روشنایی نقطه‌ای، عملیات در دست اقدام رفع نقطه پرتصادف پیچ خسبیجان و… اشاره کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =