جامعه شهری ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

20 تیرماه، آخرین مهلت استفاده از تسهیلات وام برای سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: متقاضیان استفاده از تسهیلات وام برای سرویس مدارس، تا 20 تیرماه فرصت دارند درخواست خود را در سامانه سفیر مهر ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد پرورش مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۲۱ هزار و ۱۰۶ نفر جهت استفاده از سرویس دانش‌آموزی در سامانه سفیر مهر ثبت‌نام و 2 هزار و 869 نفر پیش‌پرداخت واریز کرده‌اند، گفت: بر اساس مصوبات کارگروه ویژه حمل‌ونقل، مقرر شد مبلغ پیش‌پرداخت دو میلیون تومان باشد که نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته است.

وی افزود: اگر اولیای دانش آموزان درخواست خود را در سامانه ثبت کنند، مبلغ قرارداد به‌صورت ماهانه نمایش داده می‌شود و در صورتی که خواهان سرویس‌دهی باشند نیز می‌توانند مبلغ پیش‌پرداخت را واریز و ثبت‌نام را قطعی کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه واریز پیش‌پرداخت به معنای سرویس‌دهی کامل نیست، بلکه تنها به معنای قطعی کردن ثبت‌نام است، تصریح کرد: پس از این، درخواست به شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی ارسال می‌شود و در صورتی که هم‌مسیر وجود داشته باشد و سرویس شکل بگیرد، این درخواست تأیید می‌شود.

وی با اعلام اینکه متقاضیان استفاده از تسهیلات وام برای سرویس مدارس، تا 20 تیرماه فرصت دارند درخواست خود را در سامانه سفیر مهر ثبت کنند، خاطرنشان کرد: در سال جاری مابه‌التفاوت مبلغ قرارداد و مبلغ پیش‌پرداخت به‌صورت وام با بهره صفر درصد در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افرادی که پس از 20 تیر ثبت‌نام کنند، نمی‌توانند از این تسهیلات بانکی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: پس از این تاریخ، پرداخت باید به‌صورت نقدی یا در نهایت در سه قسط انجام شود.

پرورش با اعلام اینکه مبلغ قرارداد بستگی به طول مسافت منزل تا مدرسه داشته و بر اساس نرخ مصوب شورا در سامانه بارگذاری شده است، ادامه داد: هر عددی باشد مبلغ پیش‌پرداخت کسر می‌شود و تسهیلات قرض‌الحسنه برای پرداخت باقی‌مانده آن در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، مشروط بر اینکه فردی که درخواست کننده اعتبارسنجی شود و مشکل بانکی نداشته باشد.

به گفته وی، پدر، مادر، خواهر یا برادر دانش‌آموزان نیز می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =