دفاعی، امنیتی، نظامی ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - 4 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ارتقای امنیت، با بهره گیری از توان دانش بنیان ها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بهره گیری از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان به منظور ارتقای هرچه بیشتر امنیت جامعه خبر داد.

کاظمی/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حاشیه بازدید از شرکت دانش بنیان “بهیار صنعت” و گفت و گو با کارشناسان این شرکت بیان کرد: دیدن جوانان پرانرژی و با انگیزه ای که مرزهای علم و دانش را در نوردیده و در هنگامه ای که با تحریم های ظالمانه از سوی نظام های استکباری جهان مواجهیم توانستند با عزم و اراده و دانش خود زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم آورند بسیار افتخار آفرین و غرورانگیز است.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری دستگاه ها و سازمان ها از توان و ظرفیت جوانان نخبه و مستعد و  دانش بنیان ها  افزود: یکی از حوزه هایی که دانش بنیان ها می توانند به آن ورود پیدا کرده و نقش ایفا کنند حوزه نظم و امنیت است و فراجا هم برای اجرای بهتر ماموریت های خود و تامین امنیت و آرامش بیشتر شهروندان قطعاً از توان و ظرفیت این شرکت ها بهره گیری می کند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این بازدید با طرح ها، ایده ها و ابتکارات خوبی مواجه شدیم که نشان می دهد اگر به نیروی عظیم جوان کشور تکیه کنیم می توانیم بسیاری از مشکلات مردم را حل کرده و نیازی به خارج از کشور نداشته باشیم.

سرهنگ ثابت راسخ با بیان اینکه پلیس از طرح ها و ایده های شرکت های دانش بنیان در حوزه ماموریت های مربوط به برقراری نظم و امنیت استقبال می کند گفت: درب پلیس به سوی این شرکت ها باز است و سعی می کنیم با استفاده از توان علمی آنها به مبارزه با جرایم پرداخته و روز به روز بر افزایش امنیت و آسایش مردم عزیزمان بیفزاییم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =