کتاب و ادبیات ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - 4 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در حاشیه برگزاری سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه مطرح شد:

لازم است مفاهیم نهج‌البلاغه تبیین شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیاز به تلاش‌های بیش از پیش در عرصه آشنایی با نهج‌البلاغه داریم، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج تبیین مفاهیم نهج‌البلاغه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین؛ مسعود حیدری مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه اظهار کرد: آشنا کردن جوانان و دانشجویان با محتوای نهج‌البلاغه، تبیین مفاهیم نهج‌البلاغه و احیای دین حق با هدف احیای حدود و قوانین مطابق با فرمایشات حضرت علی (ع) از جمله اهداف اساسی برگزاری این رویداد است.

وی با بیان اینکه نیاز به تلاش‌های بیش از پیش در عرصه آشنایی با نهج‌البلاغه داریم، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج تبیین مفاهیم نهج‌البلاغه هستیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تأمل در تفکر مولای بزرگ شیعیان با توجه به مقتضیات زمانه‌ای که با آن قرار داریم، مأموریت ما را بسیار مهم می‌کند تا در سطح بین‌المللی باورهای تشیع را به دنیا عرضه کنیم و این کنگره فرصت بسیار خوبی است.

گفتنی است، سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه روز یازدهم تیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار و با تقدیر از برگزیدگان این کنگره از آن‌ها تجلیل شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =