جامعه شهری ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ایجاد فرصت های شغلی در زمینه مشاغل نوآورانه و دانش بنیان برای مددجویان اصفهانی

فرصت های شغلی در زمینه مشاغل نوآورانه و دانش بنیان برای افراد جامعه هدف کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین؛ احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه برای توسعه توانمندسازی مددجویان نخبه بدنبال حرکت در مسیر دانش بنیان هستیم، اظهار داشت: این نهاد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری درصدد خودکفایی مددجویان است و با انبوهی از تجربه در زمینه توانمندسازی، طبق سیاست های کلان نظام در حوزه دانش بنیان گام برداشته است.

احمد رضایی با اشاره به اینکه حوزه دانش بنیان می تواند تنوع گسترده و ارزش افزوده بیشتری به فعالیت اقتصادی کوچک مددجویان بدهد، ادامه داد: درحال حاضر ۱۳ طرح نوآوری از جمله دستگاه هیت میکر(گرمایشی) و ۱۰ طرح دانش بنیان در زمینه های نرم افزاری، ساخت دوچرخه برقی، تولید مواد شوینده، تولید اسفنج جاذب رطوبت و … با حمایت های این نهاد و معرفی به مرکز رشد دانشگاه اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی همچنین پرداخت تسهیلات، راه اندازی و ایجاد شده است.

وی بر ضرورت حمایت مالی از طرح های دانش بنیان مددجویان تاکید کرد و افزود: در این خصوص با هدف ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای نخبگان تحت حمایت در زمینه مشاغل نوآورانه و دانش بنیان براساس مصوبات موجود، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، همچنین به برگزاری رویداد فرصت های شغلی در این زمنیه طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: این رویدادها به منظور ارائه فعالیت ها و تجارب شرکت های دانش بنیان، شناسایی کارجویان واجد شرایط و فراهم نمودن زمینه بکارگیری مددجویان، با همکاری جهاد دانشگاهی، دانشگاه صنعتی و مرکز رشد دانشگاه اصفهان و با حضور حدود ۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایت برگزار شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =