حوادث انتظامی ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تأسیس هیئت فاطمه الزهرا(س) شهدای انتظامی اصفهان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تاسیس هیئت مذهبی فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی در این فرماندهی خبر داد.

کاظمی/ به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین؛ سرهنگ مسعود طُریفی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: به لطف خدا و همت مسئولان و کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان هیئت مذهبی با عنوان هیئت فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی راه اندازی شد و  ان شاء الله در دهه اول ماه محرم به مدت ۱۱ شب میزبان عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

وی افزود: محل تکیه این هیئت در مجتمع فاطمیه فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان خواجه عمید شرقی قرار دارد و از هیئت های مذهبی، مسئولان و عموم شهروندان دعوت می شود تا در دهه اول ماه محرم میهمان خادمان خود در فرماندهی انتظامی استان باشند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برنامه عزاداری این هیئت از نماز مغرب و عشاء تا ساعت 22:30 خواهد بود اظهار داشت: برنامه ریزی خوبی برای استفاده از واعظان و مداحان معروف استانی و کشوری با حضور هیئت های مذهبی میهمان  در نظر گرفته شده است.

این مقام انتظامی به راه اندازی نمایشگاه، غرفه مشاوره، غرفه بهداری و مهد ویژه کودکان و نوجوانان در حاشیه تکیه مخصوص هیئت فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی استان اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس همیشه در دهه اول ماه محرم برای عرض ارادت به حضرت سید الشهدا و یاران باوفایش و عزاداری در مصیبت آن حضرت در هیئت های مذهبی مختلف حضور پیدا می کردند اما امسال به فضل و عنایت خداوند خود صاحب هیئت شده و انشاء الله میزبان و خدمتگزار عزاداران ابا عبدالله الحسین(ع) خواهند شد.

طُریفی راه اندازی این هیئت را نشانه عشق و ارادت خالصانه ماموران پلیس به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه حضرت ابا عبدالله (ع) دانست و اظهار داشت: یکی از بزرگترین افتخارات فراجا وجود نیروهای مؤمن، متدین، ولایتمدار، عاشق اهل بیت عصمت و طهارت  و برآمده از هیئت ها و مجالس عزاداری امام حسین (ع) است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =