آذربایجان شرقی ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جاری شدن سیل در آذربایجان شرقی خسارت آفرید

بارش شدید باران و جاری شدن سیل شامگاه چهارشنبه موجب خسارت‌های متعدد در مناطق مختلف آذربایجان شرقی شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین؛ بارش شدید باران و جاری شدن سیل که از عصر دیروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ آغاز شد و تا شامگاه ادامه داشت، موجب خسارت‌های متعدد در مناطق مختلف آذربایجان شرقی شد.

علی جهانی، فرماندار سراب درباره جاری شدن سیل در این شهرستان اظهار کرد: بارش شدید باران و تگرگ در کمتر از نیم ساعت به ۲۰۰ واحد مسکونی، تجاری و بخش عمده‌ای از اراضی کشاورزی در این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی افزود: سیلاب و تگرگ به بخش عمده‌ای از اراضی کشاورزی و باغی خسارت وارد کرد که در اسرع وقت پس از برآورد میزان خسارات اعلام خواهد شد.

فرماندار سراب خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی معابر و مسدود شدن و ترکیدگی شبکه فاضلاب شهری موجب سرریز شدن سیلاب به منازل و مغازه‌ها در بعضی نقاط شهرستان سراب شد این حادثه به اسباب و اثاثیه واحدهای مسکونی و اقلام مصرفی و فروشی در واحدهای تجاری نیز خسارت وارد کرد و به درون تعدادی از خودروها نیز سیلاب وارد شد.

در شهرستان اسکو نیز بارش سیل‌آسای باران و طغیان جوی‌ها و جاری شدن آن در خیابان‌ها مشکلاتی را در رفت‌وآمد مردم ایجاد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر روز گذشته وارد استان شده و احتمال طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =