اخبار استان ها ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان:

شرکت‌های هواپیمایی باید پاسخگوی تاخیر پروازها باشند

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: مسئله تأخیرهای طولانی‌مدت در پروازهای این استان به‌صورت جدی پیگیری شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین؛ ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بعضی شرکت‌های هواپیمایی از جمله شرکت هواپیمایی کاسپین در پرواز اول مرداد خود در مسیرهای زاهدان به مشهد و مشهد زاهدان با ایجاد تأخیرهای چهار و هشت ساعته موجبات نارضایتی مردم و مسافران را ایجاد کرد که مصداق بارز تضییع حقوق عامه است.

وی افزود: این مسئله را به صورت جدی پیگیر خواهیم بود و با شرکت‌های متخلف که حرمت مسافران را رعایت نمی‌کنند، برخورد قاطع قضائی خواهد شد که موضوع را با مدیرکل فرودگاه‌های استان نیز مطرح کردم.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: در اسرع وقت مدیران تمامی این شرکت‌های هواپیمایی در استان را گردهم خواهیم آورد و تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود، چراکه این اقدامات به نوعی ترک فعل و بر هم زدن امنیت روانی جامعه محسوب می‌شود که با وجود افزایش قیمت بلیت، خدمات آن‌ها بی‌کیفیت‌تر شده است که باید اصلاح شود.

احمدزاده تاکید کرد: تأخیرهای بیش از حد این ایرلاین تبعات زیاد و نارضایتی‌های علنی را ایجاد می‌کند و هرگز اجازه تکرار آن را نخواهیم داد و هشدار می‌دهیم در صورت بروز موارد مشابه بدون مماشات برخورد شده و برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در این قبیل موارد نیز متولیان مکلف هستند به صورت رسمی و علنی از مردم و مسافران عذرخواهی کرده و پاسخگوی مطالبات شأن باشند و نباید به گونه‌ای پیش بروند که از متانت و صبر مردم فهیم استان سواستفاده کنند و از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

گفتنی است، پرواز اول مرداد شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر زاهدان به مشهد تأخیر چهار ساعته و در مسیر مشهد به زاهدان نیز بالغ‌بر هشت ساعت تأخیر داشت که گلایه‌های جدی شهروندان را به‌دنبال داشت.

پایان خبر/

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =