اخبار استان ها ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
آبفای استان اصفهان برگزار کرد:

دوره آموزشی «مدیریت آب و انرژی با تأکید بر نقش بانوان»

مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده با همکاری واحد آموزش آبفای استان اصفهان دوره آموزشی «نقش بانوان به عنوان مدیران آب و انرژی» را با هدف تحقق شعار سال شرکت مبنی بر «جهاد خدمت رسانی، بهره وری و هم اندیشی سازمانی» برای بانوان برگزار کرد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  نوشین منصوریان نقش بانوان در مدیریت مصرف انرژی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: زنان هستند که می توانند نقطه شروع اصلاح مصرف انرژی و الگوی مناسب برای مصارف خانگی باشند، بر این اساس برگزاری چنین دوره های آموزشی برای بانوان شاغل ضروری به نظر می رسد.
وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند خاطر نشان ساخت: بررسی ها حاکی از آن است که بانوان در مدیریت خانواده توانسته اند نقش کلیدی و موفقی داشته باشند و بنابراین از این ظرفیت ارزشمند برای فرهنگ‌سازی و انتقال پیام مدیریت مصرف به‌خوبی می توان استفاده کرد.
مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده آبفای استان اصفهان یادآورشد: بانوان می‌توانند نقش سفیران انرژی در خانواده ها را ایفا کنند و در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف نقش بیشتری بر عهده گیرند.
منصوریان بیان کرد: بانوان نقش بسیار مهمی در مدیریت مصرف بهینه آب دارند و در سال های اخیر آبفای استان اصفهان با برگزاری دوره های متنوع آموزشی، بانوان را با راهکارهای مصرف درست آب بیش از گذشته آشنا نموده است.

 

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =