اخبار استان ها ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل آبفای استان اصفهان در دیدار با رئیس حوزه علمیه خوانسار مطرح کرد:

پیشرفت ۴۰ درصدی تصفیه خانه آب خوانسار

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در دیدار با رئیس حوزه علمیه خوانسار از پیشرفت ۴۰ درصدی تصفیه خانه آب این شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کردفاز نخست این پروژه تا تابستان ۱۴۰۳ وارد مدار بهره برداری شود.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  در این دیدار که با حضور جمعی ازاعضای شورای معاونین آبفای استان اصفهان و مدیر آبفای خوانسار برگزار شد، حسین اکبریان گزارشی از پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان خوانسار ارائه و گفت:پیش بینی می شود فاز نخست این پروژه با ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه تا تابستان‌ سال آینده به بهره‌ برداری رسیده و مابقی پروژه نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود.

وی گفت: با دستور وزیر محترم نیرو اخذ ۳ هزار میلیارد ریال از طریق اعتبارات ماده ۵۶ و با همکاری بانک ملی جهت تکمیل این تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ آن در حال پیگیری است.
اکبریان همچنین در این دیدار به اجرای خط انتقال آب به مجتمع روستایی عربستان و اجرای ۶ کیلومتر از این پروژه توضیحاتی ارائه کرد و به بیان پیشرفت شبکه فاضلاب خوانسار پرداخت و گفت: در حال حاضر ۵ پیمانکار فعال برای تکمیل شبکه فاضلاب خوانسار در حال فعالیت هستند و اخد ۱۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ برای تکمیل این پروژه در حال پیگیری است.
گفتنی است مدیر عامل و جمعی از اعضای شورای معاونین آبفای استان اصفهان در سفر یک روزه به شهرستان خوانسار از پروژه‌های آب و فاضلاب این‌ شهرستان بازدید کردند. 

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =