اقتصادی ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
قیمت خودروهای داخلی در بازار

قیمت در بازار خودرو ریخت؛ کاهش 50 میلیون تومانی «هایماS8» + جدول

بازار خودرو امروز شکل کاهشی قابل توجهی داشت و با نگاهی به جدول قیمت‌ها می‌توان گفت تمام پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با کاهش در بازار قیمت‌گذاری شدند.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،   ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز سایپایی‌ها روز آرامی داشتند و  تنها دو خودرو افت قیمت داشتند و سایر محصولات بدون تغییر قیمت‌گذاری شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو سردرگمی قیمتی در بازار موجب شده تا این روزها معامله در بازار به پایین سطح خود برسد و ظاهرا خریداران در انتظار آخرین تغییرات در بازار هستند تا با اطمینان وارد بازار خودرو شوند.

از سوی دیگر اخبار خوش‌بینانه وزیر صمت هم به گفته فعالان بازار خودرو بر این بازار اثرگذار بوده است، امروز عباس علی‌آبادی وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است و تولید خودروهای داخلی را افزایش خواهیم داد اظهار نظری که به گفته فعالان بازار خودرو آشفتگی بیشتر بازار را به همراه داشته است.

از سوی دیگر امروز در حالی بازار خودرو شکل کاهشی به خود گرفت که نرخ دلار روند افزایشی داشت، اما ظاهرا بازار به این افزایش توجهی نکرده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» 540 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته کاهش 10 میلیون تومانی داشت. اما «هایما S8»  امروز با کاهش 50 میلیونی در بازار یک میلیارد و 760میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم امروز با کاهش 18 میلیونی 882 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و از کانال 900 میلیونی‌ها بازگشت.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 896 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 14 میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش 15 میلیونی در بازار 935 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 695میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش 5 میلیونی داشت.

اقتصااااد 2

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 662 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 395 میلیون تومان و «کوییک دنده‌ایS» با کاهش 6 میلیون تومان در کانال 400 میلیونی‌‌ها عقب‌نشینی کرد و 394 میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز 380 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم 375 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز امروز 400 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افتی 5 میلیونی داشت.

اقتصاد 2

 

منبع: اقتصاد نیوز 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 1 =