اخبار استان ها ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان:

۱۵۷ کیلومتر راه در استان اصفهان در حال احداث است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با هدف ارتقاء سطح کیفی و حذف نقاط حادثه‌خیز، در حال حاضر ۱۵۷ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در حال احداث است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  علیرضا قاری قرآن اظهار کرد: استان اصفهان با مساحت تقریبی ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع ۶.۵ درصد خاک کشور را داراست که ۲۶ هزار و ۵۱۰ کیلومتر راه همسنگ، بیش از ۴ هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت، همجواری با ۹ استان و دارا بودن ۱۱۴ شهر همگی نشان از اهمیت بسیار بالای این استان در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری است.

وی افزود: با نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری به نام ” مهار تورم و رشد تولید”، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اقدام به تشکیل کارگروه‌های ویژه با تلاش و برنامه‌ریزی به عملیات اجرایی تمامی پروژه‌های اولویت‌دار سرعت بخشید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: پرسنل خدوم این مجموعه همواره بدون اتلاف منابع و با کارایی گسترده در حوزه‌های راهسازی، مسکن، شهرسازی، املاک و حقوقی کارنامه درخشانی ارائه دادند.

قاری قرآن اضافه کرد: بودجه این اداره کل از منابع ملی و استانی تأمین می‌شود که تا کنون اعتبارات ملی ابلاغی ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است و در حال حاضر اعتبارات ملی ۹۹.۳۱ درصد و اعتبارات استانی ۷۷.۸ درصد تخصیص داشتند.

وی در خصوص مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حوزه مهندسی و ساخت خاطرنشان کرد: با هدف ارتقا سطح کیفی و حذف نقاط حادثه‌خیز، در حال حاضر ۱۵۷ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در قالب پروژه‌های احداث و بهسازی، تقاطع غیر همسطح و تونل در دست احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان یا بیان اینکه تا کنون براساس کارکردهای ارائه شده ۷۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این راه‌ها هزینه شده است، گفت: همچنین ۱۲۹ کیلومتر راه در سطح استان در دست مطالعه بوده و هشت پروژه با اعتبار ۲۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نیز در مرحله انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =