اخبار استان ها ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اکران چهل دومین فیلم های جشنواره فجر بر پرده سینما های اصفهان

نشست خبری چهاردهمین جشنواره ی فیلم فجر،ظهر امروز با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان و خبرنگاران اصفهان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  کیمیای ایران آنلاین،  مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در این نشست ،  جشنواره فیلم فجر  را یکی از جشنواره‌های خوب کشور محسوب عنوان کرد و گفت : در راستای جریان‌سازی سینما اتفاقات خوبی در کشور داشتیم که در روند رقابتی یکی از جشنواره های موثر و ماندگاری تا الان بوده که تدوام داشته و افراد حاضرند برای آن هزینه کنند.

سیدمهدی سیدین‌نیا ازاکران 16 فیلم سینمایی جشنواره چهل ودوم فیلم فجر به طور قطعی در سینماهای اصفهان خبرداد وافزود: آثار قابل اکران در اصفهان از بخش مسابقه سودای سیمرغ جشنواره سراسری فیلم فجر است که برای نمایش در سینماهای اصفهان  انتخاب شده است. ، که از 32 آثار کلی راهیابی به جشنواره امسال 25 فیلم در قالب بلند و کوتاه را در لیست اکران خواهیم داشت .

وی با اشاره به اکران فیلم‌های بخش نگاه نو افزود: ۱۲ فیلم از بخش نگاه نو که جزو سودای سیمرغ نیست به جشنواره اضافه شده تا جمعاً بتوانیم ۳۳ فیلم را در اصفهان برای اکران داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  اصفهان افزود: این آثار در سینما های ساحل ، فلسطین و سپاهان  با ظرفیت هر سالن ۵۰۰ نفر اکران عمومی و در سینما فلسطین ویژه اصحاب رسانه و هنرمندان با ظرفیت 100 نفر نمایش داده می شود.

وی تصریح کرد:برای برگزاری این جشنواره به صورت دقیق و قوی تر ، هشت کمیته شامل کمیته اکران، هنرمندان، اطلاع رسانی و تبلیغات، فضای مجازی، برنامه‌های جنبی ، نظارت و اختتامیه از یک ماه قبل در اصفهان تشکیل شده است.

سیدین‌نیا افزود: اکران این آثار از 16 بهمن با تجدید میثاق هنرمندان و اهالی سینما با آرمان‌های شهدا در گلستان شهدا آغاز و در مراسم اختتامیه جشنواره همزمان با جشن مهر سینمای ایران از منتخبان جشنواره و متخصصان و اهالی فن تجلیل می‌شود.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر،16تا ۲۳ بهمن امسال همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =