فوتبال ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دیدگاه بهانه‌گیری انریکه: زمین خراب بود!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید پیروزی برابر استراسبورگ برای تیمش دشوار بوده است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ فرانسه روبروی استراسبورگ به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

کیلیان امباپه در دقیقه ششم این دیدار یک پنالتی را از دست داد اما باز هم ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از دو گل پی‌اس‌جی را وارد دروازه حریف کند و پاس گل مارکو آسنسیو را هم ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد.

انریکه پس از پایان این دیدار در نشست خبری به خبرنگاران گفت: «ما در این بازی و خصوصا در دقایق پایانی به صورت جدی به مشکل خوردیم. اما فکر می‌کنم این بازیکنان توانستند ما را از این وضعیت به خوبی خارج کنند.

1983605

پس از این که دو گل به ثمر رساندیم، حریف تصمیم گرفت ما را تحت فشار قرار دهد تا بتواند بیشترین موقعیت ممکن را ایجاد کند. ما سعی کردیم شرایط را حفظ کنیم و می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم. اما وقتی بازی 1-2 شد، شرایط کمی پیچیده شد. فکر می‌کنم این پیروزی ما را قدرتمندتر خواهد کرد چون در زمینی بسیار سخت بود و استراسبورگ هم تیم خیلی خوبی است.

نکته مثبت بازی برای ما این است که اعتماد به نفس و روحیه خوبی گرفتیم چون در آستانه ورود به مهم‌ترین بخش فصل هستیم. از سیستم چرخشی استفاده می‎‌کنیم و همه بازیکنان حس می‌کنند مهم هستند و این نکته مهمی برای ما هم هست.»

 

 

 

 

منبع: ورزش3

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =