اجتماعی ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات  عمرانی و زیباسازی در بولینگ مجتمع گردشگری صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰درصدی عملیات عمرانی، زیباسازی و توسعه زیرساختی مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه خبر داد و گفت: این مجموعه در آستانه نوروز ۱۴۰۳ میزبان علاقمندان خواهد بود.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه پس از گذشت حدود 10 سال که از زمان تاسیس آن می‌گذرد با چالش‌های مختلف محیطی و زیرساختی مواجه شده بود و لذا مقرر شد تا با تمرکز بر برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی و در سطح استانداردهای جهانی، نسبت به طراحی و اجرای عملیات محیطی و زیرساختی این مجموعه اقدام شود.

او افزود: در حال حاضر با گذشت بیش از یک ماه از اجرای این پروژه، بیش از ۸۰ درصد از مراحل مختلف اجرایی، زیرساختی و عمرانی آن طی شده است و می‌توانیم با افتتاح آن میزبان مسابقات ورزشی بین‌المللی و گردشگران باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اعلام اینکه بولینگ صفه در سال آینده با طراحی جدیدی میزبان گردشگران خواهد بود، خاطرنشان کرد: مجموعه بازیکده از جمله بخش‌هایی است که در طراحی جدید به این مجموعه ورزشی اضافه شده و علاقه‌مندان به بازی‌های مجازی می‌توانند با مراجعه به آن اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهار =