فوتبال ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

یوونتوس در بحبوحه محرومیت از سودآوری رقابت های اروپا

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که زیان خالص این باشگاه در نیمه نخست سال مالی ۲۰۲۳-۲۴ به‌ ۹۵.۱ میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  باشگاه یوونتوس که به‌دلیل تخلفات مالی در درآمدهایی این باشگاه، از حضور در رقابت‌های سودآور اروپایی محروم شده، در تازه‌ترین گزارش مالی خود، از افزایش زیان خالص بانوی پیر خبر داده است.

این رقم در مدت مشابه سال مالی پارسال، ۲۹.۵ میلیون یورو بود. همچنین براساس اعلام یوونتوس، درآمدهای این باشگاه نیز کاهش ۲۶ درصدی را تجربه کرد و حد فاصل جولای تا دسامبر پارسال، به ۱۷۳.۳ میلیون یورو رسید.

باشگاه ایتالیایی به منظور تقویت منابع مالی تحت فشار خود، از افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه خبر داد که انتظار می‌رود تا پایان آوریل به باشگاه تزریق شود.

یوونتوس به‌دلیل رسوایی مالی مرتبط با خرید و فروش بازیکن و همچنین پرداخت دستمزدها در اواخر سال ۲۰۲۲، با محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی روبه‌رو شد.

بانوی پیر در گزارش اخیر این باشگاه به این موضوع اشاره کرده است که آنها زیان دیگری را در سال مالی جاری پیش‌بینی می‌کنند. مجموع زیان باشگاه یوونتوس در ۶ سال اخیر به بیش از ۷۰۰ میلیون یورو رسیده است. آخرین باری که این باشگاه سود خالصی را به ثبت رساند به فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ مربوط می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =