بین المللی ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
نتانیاهو:

بایدن اشتباه می‌کند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با وبگاه آمریکایی پولیتیکو گفت که اظهارات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره او اشتباه است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  نتانیاهو در این مصاحبه افزود: نمی‌دانم منظور بایدن چه بوده، اما اگر منظورش این بوده است که من سیاستی را علیه اکثریت افکار عمومی در (رژیم) اسرائیل پیش می‌برم و این به منافع (رژیم) اسرائیل آسیب می‌زند، اشتباه می‌کند.

وی با بیان این ادعا که سیاست من سیاست مورد حمایت اکثریت قاطع اسرائیلی‌ها است، گفت: آنها از عملیات نظامی که ما برای از بین بردن باقی‌مانده تیپ‌های حماس انجام می‌دهیم و همچنین از موضع من در مورد لزوم مخالفت با تلاش‌ها برای وادار کردن ما به پذیرش کشور فلسطین حمایت می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: اکثر اسرائیلی ها درک می‌کنند که اگر این کار را نکنیم به کشتار هفتم اکتبر باز می‌گردیم.

نتانیاهو در ادامه گفت: بنابراین سیاست من سیاست اکثریت اسرائیلی‌ها است و اکثریت قریب به اتفاق همیشه متحد هستند و می‌دانند چه چیزی برای (رژیم) اسرائیل خوب است و چه چیزی مهم است و حق با آنها است.

وی افزود: ما در آستانه پایان دادن به آخرین بخش جنگ بوده و جنگ بیش از ۲ ماه و شاید چهار یا ۶ هفته دیگر طول نمی‌کشد.

پیش تر جو بایدن در سخنانی گفته بود به نظر من نتانیاهو بیشتر از اینکه به (رژیم) اسرائیل کمکی بکند، به آن ضرر می‌رساند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵

روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پنج =