اصفهان ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مراسم روز قدس دراصفهان متفاوت و گسترده تر از سال های گذشته برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان کرد :امسال مراسم روز قدس متفاوت و گسترده تر از سال های گذشته در اصفهان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای ایران آنلاین ، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال روز قدس به شدت و بدون اغراق متفاوت از روز قدس‌ سال های گذشته است و شاید آخرین روز قدسی باشد که آن را برگزار می‌کنیم زیرا در آینده‌ای نزدیک باید آزادی قدس را جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه از چند ماه گذشته که نبرد طوفان‌الاقصی آغاز شد، تمام برنامه‌ها رنگ و بوی ضدصهیونیستی و ضداستکباری گرفت، افزود: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس درحالی برگزار می‌شود که تا کنون فلسطین و غزه با این حجم از تهاجمات دشمن صهیونیستی مواجه نشده بود.و امسال شعار روز جهانی قدس «از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» انتخاب شده است.

ناجی با اشاره باینکه از اول اسفندماه تصمیم گرفتیم که راهپیمایی مردم اصفهان در میدان حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود ،بیان کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۱۴ شهر و ۱۲۰ روستای استان اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه ۱۷ فروردین از ساعت ۹:۳۰ صبح از مسیرهای هشت‌گانه به سمت میدان امام خمینی (ره) و مراسم ساعت ۱۰ صبح در میدان آغاز می شود.

حجت لاسلام ناجی در ارتبا ط با برنامه های مراسم روزقدس در اصفهان توضیح داد: تئاتر ترکیبی فتح بیت‌المقدس یکی از ویژه برنامه های روز جهانی قدس در اصفهان است که در مبادی ورودی و حاشیه مراسم نیز غرفه‌های فرهنگی با اجرای گروه‌های سرودم و هم خوانی اسماءالحسنی توسط مردم با گروه تواشیح بینه را نیزخواهیم داشت.

انتهای پیام /

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =